lördag 22 februari 2014

Lakrits till mig själv

I mitt senaste blogginlägg presenterade jag lakritskläderna som jag hade sytt till barnen och nu har jag även fått min lakritströja med kjol kombination klar.


Jag använder väldigt sällan kjol men tunikor och trikoklänningar använder jag ofta. Detta plagg är en kombination där kjolen sitter samman med övredelen. Modellen fanns i senaste Suurikäsityö lehti 2/14 och där var kjoldelen sydd i stretchjeans, jag använde svart stretch college i kombination med lakritstyget. Kjolen har fickor både fram och bak samt fejkgylf. Tröjan är passligt lös vilket gör att denna kombination känns riktigt skön på. Kunde dock ha snålat lite med sömnsmånerna på kjoldelen och midjelinningen blev inte riktigt lyckad.

Nu matchar i alla fall jag och barnen fint i våra godiskläder :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar