onsdag 9 januari 2013

Hjälp vad har hänt?

Skall jag verkligen börja blogga, känns faktiskt inte riktigt "jag"... Nå detta kommer inte att vara någon blogg där jag berättar min livshistoria utan ett ställe där jag kommer att sätta upp bilder och små texter om dom kläder jag syr.

Eftersom jag själv får mycket inspiration av att läsa andras bloggar om vad dom syr och skapar så vill jag också dela med mig av det jag har sytt och förhoppningsvis kunna inspirera lite jag med.

Att skriva och utrycka mig i text är inte direkt någon styrka jag har utan snarare en svaghet, därför kommer det troligtvis inte att bli så mycket text utan mera bilder och korta kommentarer. Min stora sy-iver väcktes för knappt ett år sedan och nu är målet att sy dom flesta plagg mina barn har. Kommer att börja med att sätta upp lite bilder på några av dom plagg jag hittills sytt för att få lite basmaterial i bloggen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar